نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین استراتژی‌ های باشگاه یوونتوس برای نقل‌ ‎و‌ ‎انتقالات زمستانی

آخرین استراتژی‌ های باشگاه یوونتوس برای نقل‌ ‎و‌ ‎انتقالات زمستانی

پائولو پاگانینی، کارشناس ترانسفرینگ فوتبال ایتالیا در شبکه Rai Sport در گفتگو با Minuto 90° مدعی افشای آخرین استراتژی‌های باشگاه یوونتوس برای موعد نقل‌‎و‌‎انتقالات زمستانی (سه‌شنبه دوم ژانویه / 12 دی‌ماه الـی چهارشنبه سی‌و‌یکم ژانویه / 11 بهمن‌ماه) شده است.

 

پاگانینی با اشاره به ایده‌های الگری و جونتولی برای ترانسفرینگ باشگاه در ژانویه‌، گفته:

 

الگری اعتقاد دارد اگر قرار به جذب بازیکن در نیم فصل باشد آن بازیکن بیش از هر چیز باید یک هافبک باشد.

 

طبق اطلاعاتی که ما از محتوای صحبت‌ الگری با جونتولی در این خصوص دریافت کرده‌ایم، مکس به شدت خواستار جذب تئون کوپمینرس هافبک (دفاعی) 25 ساله و هلندیِ آتالانتا شده و به جونتولی یادآور شده که تلاش باشگاه در تابستان گذشته برای جذب او با برچسب سنگین 48 میلیون یورویی برگامویی‌ها ناکام ماند.

 

نکته‌ی جالب در مورد این ملی‌پوش هلندی، گلزنی قابل‌توجه او در فصل گذشته است؛ جایی‌که به تنهایی 10 گل برای آتالانتا به ثمر رساند. کوپمینرس نه‌تنها به عنوان هافبک میانی که توانایی بازی به عنوان هافبک دفاعی را نیز دارد و ویژگی ناوبری و هدایت او در میانه‌ی میدان به عنوان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های او یاد شده. شاید به همین خاطر باشد که او پیش از پیوستن به آتلانتا و در زمان حضورش در آلکمار هلند، علی‌رغم سن کمش همانند ماتیاس دلیخت در آژاکس، بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو می‌بست. جمله‌یِ «میلان همیشه برای بازیکنان هلندی، باشگاهی ویژه به حساب می‌آید» نیز البته منتسب به این گزینه‌ی فعلی یووه است!

 

در حالی که این روزها از توماس مولر به عنوان یکی از گزینه‌های روی میز بیانکونری برای ترمیم خط میانی در رسانه‌ها نام برده می‌شود، پاگانینی گزینه‌ای جدید و کمتر عنوان شده‌‌ی دیگری را رونمایی می‌کند:

 

به تازگی دیداری محرمانه میان جونتولی و فولکر اشتروث، مدیر برنامه‌های تونی کروس در مونت‌کارلو برگزار شده است.

 

کروس که در ژانویه‌ی پیش‌‎رو 34 ساله خواهد شد تنها تا پایان این فصل با رئالی‌ها قرارداد دارد و علی‌رغم امتناعش از رفتن به عربستان در تابستان گذشته و تمایل قلبی‌اش برای اتمام دوران ورزشی‌اش در مادرید اما پس از آگاهی از اصرار و علاقه فراوان الگری به او و تأکید سرمربی یووه به اعطای نقش کلیدی در ترکیب یووه، مدیربرنامه‌هایش را رهسپار دیداری مقدماتی با مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس کرده است.

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که الگری علاقه بسیار زیاد و ویژه‌ای به سبک بازی تونی کروس دارد.

 

تونی کروس در حالی دهمین فصل حضورش در رئال را سپری می‌کند که همواره یکی از عناصر ثابت و تأثیرگذار مادریدی‌ها در میانه‌ی میدان طی یک دهه‌ی اخیر بوده و کمتر از 500 بار با لباس کهکشانی‌ها در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است. هرچند دلیلی منطقی برای رضایت آنچلوتی و موافقت پرز برای جدایی او همچنان مطرح نشده اما افشای دیدار مدیربرنامه‌های او با جونتولی می‌تواند از حقیقتی دیگر در این خصوص حکایت داشته باشد. نکته جالب در مورد کروس برچسب تخمینی و حدودی ترانسفرمارکت بر روی اوست: 15 میلیون یورو!

 

دومنیکو براردی همچنان یکی از گره‌های ترانسفرینگ یوونتوس در ماه‌های اخیر بوده و اعلام تمایل و نیاز یووه در ماه‌های اخیر همواره با امتناع و سنگ‌اندازی ساسوئولو همراه بوده است. پاگانینی با اشاره به عدم تفاهم و رسیدن به نقطه‌ای امیدبخش تا این لحظه از آلترناتیو و پیشنهاد جدید جونتولی به الگری خبر می‌دهد:

 

جدیدترین و نزدیک‌ترین وینگر مدنظر یووه، فلیپه اندرسونِ برزیلی‌ست.

 

قرارداد بال هجومی لاتزیو نیز در پایان همین فصل به پایان می‌رسد و از دید مدیر ورزشی یووه، این بازیکن 30 ساله گزینه‌ای دسترس‌پذیر و البته مناسب برای یوونتوس است.

 

فلیپه اندرسون بازیکنی سرعتی و تکنیکی‌ست که توانایی‌ خلاقانه‌ای در ارسال توپ و پاس دارد و در ضربات ایستگاهی و پنالتی نیز متبحر است. قرارداد سه ساله‌ی او با آبی‌‎پوشان لاتزیو نیز در اویل تیرماه سال آینده به پایان خواهد رسید. یووه می‌تواند با مبلغی کمتر از 15 میلیون یورو او را به جمع خود اضافه کند.

         ارسالی از (حامد) جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: